De Vlaamse Waterweg nv helpt waterrecreanten met telefonische en digitale klantenservice

De Vlaamse Waterweg nv helpt waterrecreanten met telefonische en digitale klantenservice

Om te varen in Vlaanderen heb je een waterwegenvergunning nodig. 

De Vlaamse Waterweg nv helpt waterrecreanten met telefonische en digitale klantenservice

Die kan je makkelijk zelf online aanvragen of vernieuwen via www.visuris.be/waterwegenvergunning. De instructievideo’s op die pagina helpen je alvast op weg. Loop je ergens vast? Neem dan een screenshot en mail dit naar ris@vlaamsewaterweg.be. De Vlaamse Waterweg nv helpt jou zo snel mogelijk verder.

Ken je VisuRIS al? Je kan hier niet alleen een waterwegenvergunning aanvragen, je vindt er ook alle informatie die je nodig hebt om jouw pleziervaartocht veilig en vlot te laten verlopen. Van een routeplanner met actuele verkeersinformatie, tot een overzicht van aanmeerplaatsen en snelvaartvakken. Deze info is bovendien gratis beschikbaar via desktop, tablet en smartphone! Ga naar visuris.be of download de app voor Android en Apple.

‘Live’ hulp nodig? Schrijf je in voor de tweedaagse hulplijn op 23 en 25 maart
Aangezien de beurzen niet kunnen doorgaan, organiseert De Vlaamse Waterweg nv eenmalig een tweedaagse hulplijn op 23 en 25 maart, telkens van 8 tot 18 uur. Geraak je er dus zelf niet uit om een waterwegenvergunning aan te vragen of te vernieuwen? Dan helpt een van de medewerkers van de Vlaamse Waterweg nv jou graag verder. Je kan zelf kiezen of je telefonisch of via videomeeting gecontacteerd wil worden. Bovendien kan je zelf een tijdslot kiezen waarop je bereikbaar bent. Een medewerker neemt dan contact op met jou. Reserveer dus alvast jouw tijdslot op: www.vlaamsewaterweg.be/waterwegenvergunning.

De Vlaamse Waterweg nv wenst je alvast een plezierig vaarseizoen!

Laatste nieuws

Top